وبلاگ پانزده حرفی

دو طرز اصلی برای خرید رهروان جعلی

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۱ ب.ظ

هنگام خرید رهروان جعلی در اینستاگرام، دو شیوه اصلی موجود هست. هریک داعیه میکنند که قابل اعتماد و رسمی میباشد. هر یک ، همانگونه که اینجانب به شما نشان خواهم بخشید ، خطا میباشد. هر دو قصد دارا‌هستند شمارا از یکی دو گزینه در برگه فرود خویش قانع نمایند. رهروان جعلی میباشند ، البته هیچ کس توانا به اعلام کردن وجود ندارد. رهروان جعلی نیستند. او‌لین لاف جامعی میباشد و دومین لاف جزئی. ولی اینجانب جلوتر از خودم هستم بیایید به اولی استراتژی که میتوانید از آن به کارگیری نمائید (ولی نمی توانید) برای ساختن پایین با پول های سرد و مشقت بار به کارگیری فرمایید. در بالا ، طرز اسپم به طور کاملً مشخص و معلوم موجود هست. این استراتژی به آسانی مراجعه به سایت ، پرداخت پول به آن‌ها ، و آن گاه تماشای دنبال کننده از اکانت شما روان میباشد. با این درحال حاضر ، می‌دانید که آنان رهروان جعلی می‌باشند.

I Used Instagram Bots for 365 Days (The Results) – SocialCaptain Blog

بگذار راست گو باشم. هر اینترنت سایتی که می‌گوید ، \"Real Retweets & Followers\" و آنگاه دکمه \"خرید دنبال کنندگان\" را دارااست ، تماماً لاف میباشد. شما نمی توانید هر دو را داشته باشید. شما نمی توانید برای دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی مبلغی بپردازید و آن‌گاه انتظار داشته باشید که آن رهروان به شما با مسئولیت باشند یا این که حتی یک فرد حقیقی وواقعی در پشت اکانت موجود است. همان گونه که احتمالاً از گذشته می‌دانید ، اکثر این سرویس ها با تولید انبوهی از اکانت های جعلی و بعد از آن به کارگیری از آن ها برای پیگیری اعضای پرداخت کننده خویش ، تلاش دارا‌هستند. با استعمال از آن استراتژی به طور کاملً مشکلاتی موجود هست که به زودی در زمینه‌ی آن ها حرف خوا هیم کرد. البته پیشین از اینکه در زمینه‌ی آن کلام کنیم ، اذن دهید در زمینه‌ی استراتژی دوم حرف کنیم که برخی اشخاص معتبرتر از او‌لین می‌دانند. و مقداری پیچیده خیس میباشد شما به یک وبسایت میروید ، آن را پرداخت می‌کنید تا بخشی از اکانت رسانه های اجتماعی خویش را اجرا فرمائید ، و آن‌گاه تماشای سیل رهروان را ببینید. تارنما هنگامی اکانت شما‌را اجرا می نماید ، چه کاری انجام می‌دهد؟ خوب ، این یک بدن از اشخاص متفاوت را دنبال مینماید و در چهره عدم برگشت لطف ، آن اشخاص را بعداز دوران دوره مشخصی باز می‌نماید.

برای به دست اوردن فالوورهای واقعی می توانید ربات افزایش فالوور کاربر مجازی را از لینک زیر دانلود نمایید

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۲
Why Phy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی